KA 1 asmenų mokymosi mobilumas
„Kompetencijų vertinimo centrų specifika Europoje ir europinė darbo realioje vietoje praktika“
Nr. 2020-1-LT01-KA102-077704
Projekto priimantieji partneriai:
- Paragon Europe Mosta (Malta)
- S.F.Or. Centro Studi Formazione Orientamento Rome (Italija)
- Instituto Statale Istruzione Secondaria Superiore „M. Del Giudice“ Rodi Garganico (Italija)
- 1 Epal N. Ionias Magnisias Volos (Graikija)
Projekto dalyviai: mokiniai, profesijos mokytojai ir administracijos atstovai
Projekto trukmė: 24 mėnesiai (2020-12-01/2022-11-30)
Projekto uždaviniai:
- Sustiprinti institucinius gebėjimus vertinti asmens įvairiais būdais įgytas kompetencijas ir/ar kvalifikaciją
- Įgyti žinių ir įgūdžių apie kompetencijų vertinimo centrų specifiką Europoje
- Gerinti profesinio praktinio mokymo kokybę per mokymą realioje darbo vietoje įtraukiant klausos negalią turinčių mokinių praktikas užsienyje
- Stiprinti profesinio mokymo darbuotojų ir besimokančiųjų pasitenkinimą darbu/profesija.
Siunčiamų mokinių skaičius – 16
Siunčiamų darbuotojų skaičius – 4
Projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai
2022 m. vasario 14–18 dienomis kirpėjo mokymo programos profesijos mokytojos lankėsi Graikijos Volos 1st EPAL Neas Ionias Magnisias profesinėje mokykloje. Stažuotė buvo skirta artimiau susipažinti su priimančia mokymo įstaiga, jos turimomis mokymo programomis bei diskusijose su atsakingais asmenimis aptarti kompetencijų vertinimo centrų darbo specifiką Graikijoje.
2022 m. gegužės 15–21 dienomis Italijos Rodi Garganico Instituto di Istruzione Secondara Superiore „M. del Giudice“ profesinėje mokykloje lankėsi Centro projekto vadovė Ž. Rebrovaitė ir profesijos mokytoja R. Vaigauskienė. Savaitės vizitas buvo skirtas artimiau susipažinti su Italijos profesinio mokymo sistema ir programomis bei pasidalijimu turima abiejų šalių patirtimi rengiant siuvėjo mokymo programos mokinius. Diskusijose su priimančiais užsienio partneriais aptarta kompetencijų vertinimo centrų politika, bei daug kalbėta apie tolimesnio bendradarbiavimo perspektyvas įgyvendinant Erasmus+ programos projektus.