KA 1 asmenų mokymosi mobilumas
„Efektyvus profesinių mokyklų ir įmonių
bendradarbiavimas - sėkmingas jaunas specialistas“
Nr. 2018-1-LT01-KA102-046687
Projekto priimantieji partneriai:
- Paragon Europe (Malta)
- Eurl Aristote (Prancūzija)
- Kotkan-Haminan seudun koulutuskuntayhtymä (Suomija)
- ECTE (European Center in Training for Employment) (Graikija)
- Braga Mob APLICAPROPOSTA LDA (Portugalija)
- Lycée Professionnel Marie Laurencin (Prancūzija)
- ASOCIACION MOVIDEA (Ispanija)
Projekto dalyviai: mokiniai, profesijos mokytojai ir administracijos atstovai (specialistai ir vadovai)
Projekto trukmė: 29 mėnesių
Projekto tikslai:
- Gerinti profesinio praktinio mokymo kokybę per mokymą realioje darbo vietoje bei įvaldant naujas mokymo technologijas ir įrankius;
- Mažinti absolventų, neįsitvirtinusių darbo rinkoje, skaičių;
- Stiprinti darbuotojų profesines ir specialiąsias kompetencijas organizuojant kokybišką praktinį mokymą įmonėse.
Siunčiamų mokinių skaičius – 34.
Siunčiamų darbuotojų skaičius – 20.
Projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai
2018–2019 m. m. į stažuotes užsienio partnerinėse šalyse išvyko 22 kirpėjo, higieninės kosmetikos kosmetiko, interjero apipavidalintojo, kompiuterinio projektavimo operatoriaus ir floristo mokymo programų mokiniai bei 4 darbuotojai.
Akimirkos iš vizitų:
2019–2020 m. m. siuvėjo mokymo programos mokiniai 3 savaites stažavosi Prancūzijoje (Paryžius). 6 Centro darbuotojai vyko į vienos savaitės vizitą Ispanijoje (Granada), 4 – į Jungtinę Karalystę (Liverpulį).
Akimirkos iš vizitų:
2020 m. kovo 17 d. projekto įgyvendinimo sutartis pratęsta iki 2020-07-16.
2020 m. gegužės 28 d. projekto įgyvendinimo sutartis pratęsta iki 2021-05-31.
2021 m. vasario 22 d. projekto įgyvendinimo sutartis pratęsta iki 2021-12-16.
2021 m. spalio 11–15 dienomis 6 KTMC darbuotojų komanda stažavosi Prancūzijos Paryžiaus Eurl Aristote priimančioje organizacijoje. Vizito dalyviai lankėsi pameistrystės centruose, spec. poreikių turinčių mokinių profesinio mokymo įstaigoje bei turėjo galimybę bendrose diskusijose aptarti profesinio mokymo situaciją ir perspektyvas iš mokytojo, mokinio bei darbdavio perspektyvos.